2013. augusztus 20., kedd

7. Díjam

Sziasztok! 
7. Díj! :O Azért rendesen gyűlik. :3 Köszönöm szépen Manóó Maci or-nak! 
Ui: Bocsánat.hogy ilyen soká hozom a részeket,de a másik blogomhoz kezdem el írni! Egyébként nem tudom mennyien láttátok,de fent van a teljes 11. Rész! Megírtam,és egyben felraktam! :) xo(Gabii)


Szabályok:
11 dolog rólam
11 válasz
11 kérdés
11 bloggernek tovább küldöm 

11 dolog rólam:
 -Ez az eddigi legrosszabb nyaram :/
- Komolyan,semmit nem csináltam!
-Nem akarok sulit(mint ahogy mások sem)
-Most kezdem a kilencediket(húzós)
-Larry shipper vagyok 
-Gondolom ezt már tudtátok rólam. :D
-4 nap múlva megyek Skóciába
-És egy napot Londonban is leszünk *.*
-Szombaton indulunk
-Előtte még hozok egy részt!
-8 napig nem leszek,szóval addig nem lesz rész!
-És asszem megvan a 11 dolog. :D


11 válasz:
1. Kedvenc dal? 
-Most Katy Perry új száma,a Roar a nagy befutó. :) ja,és paramore-still into you *-*
2. Ki a példaképed? 
-Ugh...Harry Styles,Josh Hutcherson,Cory Monteith. 

3.Kedvenc énekeseid / bandáid? 
-Ez hosszú lesz. :D Szóval,1D,Paramore,Katy Perry,Taylor Swift,Jennifer LopezMiley Cyrus,Christina Aguilera.Rihanna, Maroon 5,Olly Murs,Avril Lavigne. Nagyjából ennyi. :D Őket mind birom.

4.Mi a kedvenc filmed?
-Pff...sok van. Talán a Másnaposok 3. És a Napos oldal. :)

5.Van legjobb barátod? Ha igen hogy hivják?
-Kettő van. Mindkettő Bianka. :D

6.Kedvenc kajád?
-gyros,spagetti. :D

7.Van kedvenc blogod?
- Dirty Little secret,Teddy Ziall sztorija,The common reality. :)

8.Kedvenc fagyid?
-Csoki,sárgadinnye.

9.Kedvenc állatod?
-Kutya. :D


10. Ha lenne 2db 1D koncert jegyed kit vinnél magaddal?
-Biankát. :D

11. Hány éves vagy?
-15. :)

11 Bloggernek: 
http://darklarrystylinsonhu.blogspot.hu/ Csak ennyit olvasok rendzsresen. :)

UI: A kérdések ugyanazok,amikre én válaszoltam! :) 

2 megjegyzés:

  1. Amikor londonba leszel és lehet össze futsz valamelyik taggal (1D) akkor említs meg köszi *__*
    és várom a másikba a kövit:D és olvastam a 11. részt és komiztam is:D és mennyi és ja és imádom a blogod és ááááááá tényleg sok és ja és remélem hamar lesz kövi itt is
    ÉS már csak azért is !!
    haha xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindenképp megemlítelek. :D Örülök,hogy tetszik. :)) Sietek. x

      Törlés