2013. augusztus 22., csütörtök

8. Díjam.

Sziasztok!
Ugh... 8. Díj! Köszönöm Pakkör Pítör-nek! :) Igazából...nemtudom,hogy megérdemlem-e,hiszen annyit kések a részekkel,de ti mégis itt vagytok! :') Köszönöm szépen! Ígérem,hogy mostmár tényleg belerázódok a blogolásba amint vissza érek Skóciából! :) Nem fogok ilyen sokáig rész nélkül hagyni titeket! :)
Ui: Megpróbálom szombat előtt megírni a részt,de ha nem sikerül,akkor leghamarabb 9 nap múlva tudom hozni. :) 


Szabályok: 
11 dolog rólam
11 válasz
11 kérdés
11 bloggernek tovább küldöm 

11 dolog rólam: 
-hát nemigazán tudok mit írni magamról... :/
-már szerintem leírtam mindent...
-szeretek rajzolni...
-de nemtudok... xd
-szeretek énekelni...
-de nincs jó hangom... :/
-Öhm... kb. 60 poszter van a szobámban. :o
-és tavaly április óta gyűjtöm... :D
-olyan 30 1D,a többi mind más... :D
-már lassan nem fog több kiférni...xd
-és végeztem ezzel... :D

11 Válasz:

1.ki a kedvenced a bandából? (1D) -Változó. Most Harry és Zayn korszakom van. :$ 
2.Mit reagálnál ,ha Harry és Louis elötted megcsókolná egymást? -Sokkot kapnék. xd Vagy lefotóznám bizonyítéknak. :D
3.Mi ichlette (vagy hogy kell irni) a blogod? -Öhm..az alapötlet talán a Twilight könyvből,és persze a Ziall bromance-ből. :)
4.Mit csinálnál, ha a kedvenced (1D) egy koncerten megfogná a kezed és felrántana a szinpadra, és egész végig fogná a kezed? -Ilyen nem történne meg...de ha igen akkor rákvörös lennék,és vigyorognék mint valami idióta..xd
5.Kedvenc íród? (blog, könyv, (én esetemben) manga, akármi)? -Stephenie Meyer,Suzanne Collins. :)
7.Mit csinálnál ,ha Harry megcsókolna (nem érdekli hogy fiú vagy e vagy lány)? -nemtudom... xd szerintem lefagynék és azt se tudnám mi történik. xd
8.Mi jut eszedbe ha azt mondom: " they don't know about us" ? -Larry. Ez egyértelmű. :)
9.Szeretnél majd egyszer piercing-et vagy tetkót?-Igen. Tetkót mindenképp. :)
10.Melyik 1D barátnővel találkoznál leg szívesebben?-Perrie. Kíváncsi vagyok élőben is akkora ribanc-e mint amilyennek kinéz... xd
11.Olvastad-e már a blogom, ha nem akkor bele olvasnál?Ha igen ,mi a véleményed? -nem olvastam,de elkezdem. ;)

11 Kérdés: Ugyanazok amikre én válaszoltam! :)

14 megjegyzés:

  1. Mi a ._. Perrie nem ribanc -_____- jaj ne má tevoltál a példaképem Liam mellet xd és most azért vagy dühös mert Zayn megkérte a kezét ?XD ja igen khm lehet ,hogy az ............omg hatással vagy rám :O XD amugy ha már londonba jársz akkor kérlek kérlek ronts be az eskűvőre és dobd ki Perrie-t és rakd a helyére Niall-t köszi
    :DD
    haha xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. az utolso mondatott én írtam ........*hatás szünet és a tátva maradt száj*:O......XD te befolyásolsz ._. nem ám mindig más a véleményem nem ám meg sértödsz imádlak <3 !!!

      Törlés
    2. Szerintem az. xd hát hogy néz már ki a lila meg rózsaszín hajával. xd meg az a kiló smink rajta. :D nem,én alapból nem birom. :D bár az eljegyzés is egy nagy hülyeség volt,főleg,hogy ez a nagy szerelem hamar elfog múlni. :D úgylesz.Perriet leütöm,és oda rakom niallt. ;)

      Törlés
    3. Szerintem az. xd hát hogy néz már ki a lila meg rózsaszín hajával. xd meg az a kiló smink rajta. :D nem,én alapból nem birom. :D bár az eljegyzés is egy nagy hülyeség volt,főleg,hogy ez a nagy szerelem hamar elfog múlni. :D úgylesz.Perriet leütöm,és oda rakom niallt. ;)

      Törlés
  2. Szia! Már egy ideje olvasom a blogod, de cvsak most jutottam el odáig hogy írjak is! Naggggggggyon jó a történet és minden szóval jöhetne a kövi rész! XD Am itt egy kis meglepi http://larrystylinsonvampire.blogspot.sk/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Örülök,hogy tetszik! :) Igyekszek,de most a suli mellett mégkevesebb időm van. :/
      Hát...nemtudom,hogy megérdemlem-e,de azért köszi! :D

      Törlés
    2. Szia! Örülök,hogy tetszik! :) Igyekszek,de most a suli mellett mégkevesebb időm van. :/
      Hát...nemtudom,hogy megérdemlem-e,de azért köszi! :D

      Törlés
  3. Szia!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nagyon kiri a blog! És én is hoztam valamit XD remélem elfér a több mellett: http://angelandvampirelarry.blogspot.hu/ :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszönöm! :D hát már komolyan nemtudom,hova rakom. :o xd

      Törlés
    2. Szia! Köszönöm! :D hát már komolyan nemtudom,hova rakom. :o xd

      Törlés
  4. Öhm...srácok! Tényleg kétszer küldte le amit írtam? :o Vagy csak én látom így? xd

    VálaszTörlés
  5. Öhm...srácok! Tényleg kétszer küldte le amit írtam? :o Vagy csak én látom így? xd

    VálaszTörlés
  6. Mindegyik komidat 2szer küldi. xD Mikor lesz am resz? *-*

    VálaszTörlés