2013. november 10., vasárnap

VÉGE!

Sziasztok!
Újra jelentkezem...nem is tudom hány hónapja írtam utoljára. :/ Szóval...nem akarok most itt egy egész regényt írni,csak szeretném közölni,hogy ezt a blogomat befejezem! Nagyon sajnálom! Higgyétek el,hogy én próbálkoztam! Az elmúlt hónapokban legalább 5-6 féle képpen megírtam a történet folytatását..de nem éreztem egyiket se elég jónak. Nem volt olyan jó,hogy én azt kitudtam volna ide rakni. Sőt,az az igazság,hogy nagyon a folytatást se látom már ebben a történetben! :/ Túl elcsépeltnek találom! Szóval,még egyszer sajnálom! A blogot nem törlöm ki,és aki esetleg lát ebbe még valamit,vagy netán tetszik neki az alapötlet,az nyugodtan elviheti,folytathatja! :) Én azért nem fogok egyáltalán megharagudni! Köszönöm,az összes kommentelőnek,hogy itt volt és olvasta az írásomat! :) És persze nagyon hálás vagyok a díjakért is amit kaptam! :) Ezt a blogot én bejeztem. De ott a másik blogom,amit újra elkezdtem folytatni,hiszen abban még látom a jövőt! Tehát,ott majd megtalálhattok! Csak ennyit akartam. Köszönöm! :) Sziasztok! (Gabii)

1 megjegyzés: