2013. április 9., kedd

3. Rész. In the Amazonas.

Helló!
Szóval itt a 3. rész. :) Bocsánat,hogy csúsztam,és,hogy ilyen rövid lett,de elég sok dolgom akadt. :/ Ígérem a következő hosszabb lesz,és jönnek az izgalmak! :)) Jó Olvasást! xo(Gabii)



Niall

7 nap telt el Zayn eltűnése óta. Azaz egy teljes hét. Mindenki a padlón van. Liam és én kész idegroncsok vagyunk,Larry-ért viszont kezdünk aggódni…alkoholba,és féktelen bulikba fojtják fájdalmukat…számukra már Zayn halott. Paul már kienged a házból…belátta,hogy szabadságra van szükségünk…de Larry-vel valamit csinálni kell,ha így folytatják…lassan rehabra kell menniük. Liam-el próbálunk kitartani ameddig csak lehet…de egyre kevesebb a remény. Zayn-t már csak 1 hétig fogják keresni..aztán halottnak nyilvánítják.  Mi lesz velünk nélküle? Lesz egyáltalán One Direction? Eddig semmi eredmény nincs…sőt a Déli sark körül eltűnt az egyik helikopter az emberekkel együtt.-csak fekszem az ágyon,és ez jár a fejemben. Folyton Zaynre gondolok,a nap 24 órájában…vele álmodok. Mért akkor jövök rá,hogy szeretem,amikor  nincs itt?! Talán a távolléte miatt érzem ezt. Mindenesetre…az utolsó percig várok rá,amíg le nem állítják a keresést. Hiszem…sőt tudom,hogy Zayn él!


Zayn

Átjutottam Dél Amerikába…a Tűzföld hideg,és kopár..egyáltalán mért hívják Tűzföldnek?-gondolkoztam magamba,miközben zsákmányomat fogyasztottam. Egy embert. Úgy néz ki,hogy itt is élnek emberek,bár azt nem tudom mit csinálhatnak…vagy,hogy mit esznek…de a vére kifejezetten jó.
Megijedek magamtól,amikor ilyen dolgot jelentek ki…pedig nem kéne,vámpír vagyok,nem ember.  Méghozzá egy roppant gonosz,és kegyetlen vámpír lettem. Ilyen lenne az igazi énem?! Az ember számomra csak táplálék… de vajon képes lennék uralkodni magamon,mikor a fiúkkal találkoznék? Képes lennék ártani nekik? Azt hiszem nem…de nembiztos. Rengeteget kell majd tanulnom…köztük azt is,hogy miként uraljam az érzéseimet. Mert én nem akarok embert ölni! Útközben elhaladtam egy állatcsorda mellett,de az illatuk fele annyira sem volt jó,mint az emberé… Ha minden jól megy,akkor napkeltére valahol az amazonas medence vidékén leszek. Az utat,hegyek,és kisebb folyók mentén tettem meg…kerültem a feltűnést,hiszen semmit nem tudok a vámpírokról,az életükről,hogy vannak e náluk uralkodók…semmit nem tudok erről…de remélhetőleg mindjárt megtudom…-szippantottam a levegőbe,amikor egy semmihez nem hasonlító szagot éreztem…nem ember,és nem állat,csak vámpírok illata lehet.


19 megjegyzés:

  1. I.M.Á.D.O.M.!!! Várom a kövit!!! :) <3
    Kacca

    VálaszTörlés
  2. *-* Nagyon tetszik <3 Siess a kövivel,mert ez tényleg rövid lett :( Nagyon vártam már,de megérte :) Annyira ügyes vagy ebben meg minden .:) Alig várom a kövit .) Mikorra várható? :$

    VálaszTörlés
  3. Szia, hát én is visszatértem olvasóid közé, mert már hiányzott az írásod!! :DD De komolyan.. :) Nagyon tetszik, már alig várom, a kövit!! :D
    Viszont, rossz hír...aki olvasta a Charmert, (mert tudom, hogy vagyunk páran) azok nézzenek fel az oldalara... :((

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. :) Örülök neked. :)) Igen,mindenki aki olvasta a Charmert,az nézzem be! :(( Én teljesen ledöbbentem amikor elolvastam. :(

      Törlés
  4. Szia! Most jutottam el odáig, hogy elolvassam amiket te írsz:) nagyon tetszik, ahogy írsz és ahwww siess a következővel, mert nagyon jó:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszönöm! :)) Örülök,hogy tetszik! :))

      Törlés
  5. Szia! Én is most jutottam el oda, hogy elolvassam a blogod. Szörnyû, ahogy írsz. Hadd hánnyak már be mert ahwww ez kurvaszar. És nem is azért, mert fiú-szerelemrõl írsz, hanem mert teljesen összefüggéstelen az egész. Nincs semmi keret, sok felesleges pontozást használsz.. idegesítõ... ezt gyakorold még...

    B. Mary

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most elkezdhetnék mindenféle nem kidejezetten szép dolgot mondani rád, de ennek égvilágon semmi értelme se lenne. Csak egyetlen ártalmatlan kérdést szeretnék feltenni neked, amire eddig nekem még senki se tudott normális választ adni: Ennyire sok időd van?
      Nem tudom elképzelni, hogy az embereknek (mert sokan vannak akik ezt csinálják) nincs jobb dolguk, mint hogy véleményük szerint kurvaszar blogokat olvasnak végig kínszenvedve, csakhogynem behányva, majd mikor ez megvolt, egy nagyon leereszkedő hangnemben írnak egy a történetet szidó kommentet.
      Én mindenkinek a vèleményét tiszteletben tartom, de ezt sosem értettem és ha valaki nem világosít fel akkor nem is fogom.

      Törlés
    2. De kis mûvelten fogalmaztál, ejha! Amúgy a kérdésedre a válasz: Figyelj, az egész nem volt több öt percnél (tekintve a fejezetek hosszúságát), a komment volt kb 2 perc és end of the story.
      Másik dolog, hogy oké, az a behányás dolgot elismerem, túlságosan erõs volt, viszont szemléltetni akartam, hogy van még hova fejlõdni. Bocsánat. De komolyan, gyakorolj még kicsit, blogíró..
      Az ostoba kommentelõkröl az elsõ hozzászólásom felett szintúgy. (mert nyilván te nem tartozol közéjük, mert alám irtál)
      Ahhhww. - Klau után szabadon...

      B. Mary

      Törlés
    3. Szóval...nyílván van mit fejlődnöm...ezért is írok! És úgy gondoltam,hogy ne csak magamnak irogassak,hanem mások is elolvassák,és esetleg kapjak ezért pozitív véleményt,megcsinálom ezt a blogot! És elnézést,de szerintem eléggé összefüggésben írok! Van eleje,nem csak úgy elkezdődik,és a részek is folytatják egymást! Szerintem igenis érthetően fogalmazok! És csak hogy tud,azért írok ....-t mert az a történetben a nagyobb szünetet,vagy a szereplő elgondolkodását jelzi!

      Törlés
    4. Jó, azt meg én ismerem el, hogy nem lehetett nagy művészet ezt a röpke 3 fejezetet elolvasni.
      Viszont írni csak azért, hogy szidjunk valamit, értelmetlen. Inkább mondj tanácsokat és így senkinek sem esik semmi rosszul. :)
      (nehogy azt vedd le, hogy megmondom mit csinálj, nem ez volt a célom)

      Törlés
    5. Rendben van, veled egyetértek. Meglep, hogy ilyen hangvételű kommentet írtál vissza. És nem, nem veszem úgy, nyugodj meg. ;)
      Ezen felül nem áll szándékomban előre lediktálni, hogyan is kell írni (mert biztosan állíthatom, hogy értek hozzá), de a gyakorlás elengedhetetlen. Inkább dolgozz ki egy fejezetet és olvasd is el többször, mielőtt publikálod, minthogy ilyen állapotban kerüljön fel a blogra, mint ezek. Másrészt olvass sokat, és nem árt utána nézni egy-egy szónak a szinonima/értelmező kéziszótárban (nem interneten), ha nem tudod, mit is jelent. Mert ha úgy használod, hogy fogalmad sincs a jelentéséről, az orbitálisan nagy hiba. És persze, kérj tanácsot másoktól, és attól függetlenül, alias blogíró, hogy próbálod ignorálni a hozzászólásaimat, azok még igazak. Nem csak a pozitív kritikákra kell támaszkodni, hanem tanulni kell a negatívakból is. Még ha legelőször olyan (valljuk be, minőségtelen) kritikát is írtam.
      Gyakorolj!

      B. Mary

      Törlés
    6. Bocsánat,hogy így írok...csak hamar felkapom a vizet,jelentéktelen dolgokon is. Szóval,mire érted azt,hogy "ilyen állapotban"? A részeket,mivel nem 1nap alatt írom,hanem 3-4 nap alatt,ezért mindig elolvasom,hogy értelmes-e a rész,és ha valami jobb dolog az eszembe jut,akkor úgy változtatom. És rengeteget olvasok, 500 meg 1000 oldalas könyveket szoktam elolvasni 2-3 nap alatt! Pontosan melyik szót használtam úgy,hogy fogalmam sincs a jelentéséről? Tényleg értékelem a véleményed,és minden nap gyakorlok,mert ezen kívül még 2 másik történetet is írok!

      Törlés
    7. Általánosítva írtam, elsősorban (a tanácsokkal kapcsolatban), ugyanis sokan esnek abba a hibába, hogy úgy használnak szavakat, hogy nem ismerik a kijelentésüket. Az olvasást is annak szántam, ahogy minden mást.
      Való igaz, én is elgondolkoztam, hogy az "ilyen állapotban" kifejezést helyett talán használnom kellett volna egy másikat, de most valljuk be: a fejezeteid nincsenek tagolva, az egész úgy van felrakva, hogy semmilyen enter, vagy nagyobb tagolás nem található benne. Olvashatatlan. Ki kellett, hogy másoljam a Wordbe, hogy eltudjam olvasni, csak túl sok mindent húzott alá a program, és nem segített a helyzetemen... Az olvasás érdekében használj bekezdéseket, ne folyjon össze minden.
      És ha átolvasod is, akkor is lehet, hogy nem veszed észre a hibákat. Másrészt, a Word sem hiába húzza alá a szavakat...
      Utoljára pedig, nem akarom nagyon kritizálni a blog-kinézetet, hiszen elsősorban az írásra koncentrálok, de szerintem egészségesebb lenne valami fehér szín a bejegyzések hátterének, nem pedig fos (?) sárga/barna. De ezeket már tényleg csak az olvasóid bánják.

      B. Mary

      Törlés
    8. szutyok vagy

      Törlés
  6. És ha van mit fejlődnie?! Mindenki tud még fejlődni, attól még jó szerintem. Ha meg rövidek a fejezetek hát legyen. Szerintem nem ezzel kéne lopni a napot, hogy ilyeneket olvasol ha nem tetszenek, hanem vagy írni egy jobbat, vagy kulturáltabban kifejezni, ha valami nem jó. Szerintem te sem örülnél annak, ha ilyen lekezelő hangnemben írnának neked valamit és még oda vágnának hozzád egy olyat is, hogy hadd hánnyak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Próbálom nem magamra venni...mert ha arra van ideje,hogy kommenteket írjon más blogjához...akkor nyilván ahhoz is van,hogy egy saját történetet megírjon...igazán kíváncsi lennék rá! :)

      Törlés