2013. április 1., hétfő

Prológus...

Sziasztok!
Itt az új blogom! :) Remélem,hogy ezt is minimum annyian olvassátok,mint az előzőt! Egyenlőre itt a prológus... :) Írjatok kommentet,ha tetszik! :) Jó Olvasást! xoxo(Gabii)

Prológus…

Sziasztok. Zayn Malik vagyok.  Gondolom mindenkinek ismerős a név…Szóval nem kell bemutatkoznom. Elöljáróban had mondjak pár dolgot magamról.  52 napja a világ legboldogabb EMBERE voltam. Mindenem megvolt amire csak vágytam. Siker,hírnév,sikoltozó rajongók( bár ez néha már idegesítő volt) Ja és az én 4 őrült barátom,akiket mindennél jobban szerettem.  De más lettem. Vámpír vagyok. 52 napja vagyok az. Számolom a napokat…mert minden eltöltött nap kínszenvedés. Életem  legrosszabb döntése volt,hogy  a koncert után egyedül indultam haza.  Egy kicsit csúsztunk a kezdéssel,ezért éjfél után lett vége. Gyalog indultam haza,mert elég rosszul voltam,fájt a fejem és hányingerem volt.

Nem lakunk túl messze az arénától,legalább kiszellőztetem kicsit a fejem.-gondolkoztam magamba,és elindultam a sötétbe. A srácokat hamar leráztam,nem kérdezősködtek túl sokat. London ilyenkor szinte kihalt. Nem kell attól tartanom,hogy belebotlok egy őrült rajongóba. Lassan sétáltam,nem gondoltam semmire. Pár perc múlva iszonyatos hányinger jött rám,ezért bementem egy sikátorba,hogy ne a járdára hányjak. Miután mindent kiadtam,nagy nehezen összeszedtem magam,hogy elinduljak,de egy alak a földre lökött.  Fekete ruhában volt,arcából semmit nem láttam. Rendesen megrémisztett. Lassan fölém hajolt,és akkor megláttam a piros szemét. Mi van? Piros a szeme? Akkor tuti vámpír. Lehet,hogy Edward az.-viccelődtem magamba.  -Mit akarsz?- kérdeztem gúnyosan.  -Ugyan Zayn…ne légy ilyen flegma! De,hogy a kérdésedre választ adjak…téged! Vagyis csak a képességedet… Igen erős vámpír lesz belőled…-súgta fülembe,majd  csuklómat a szájához emelte,és megharapott… Egy hatalmas  ordítás után elájultam.  2 nappal később tértem magamhoz…-ezt is a telefonomon lévő dátumból tudtam meg. Szemeim kipattantak helyéről,és 1 másodperc alatt felálltam. Körülnéztem. De nem akartam elhinni. A Déli sarkon voltam. Egyedül. Nem akartam elhinni,hogy ez lettem. Vámpír vagyok. Majd felrobbantam a dühtől,amikor megláttam,hogy felszívódott az összes tetoválásom. Ez mégis hogyan történhetett?  


16 megjegyzés:

  1. Wííííí, de gyors vagy!!! *-* (Ne értsd félre, ez nagyon jó) Véleményem szerint velem néha elszáll a ló kommentelés közben, de szerintem volt időd megszokni, így ezt a szokást megtartom:
    Már most kijelenthetem, hogy IMÁDOM!!! Tökre izgi, meg homályos, meg minden... (Fő az értelmes megfogalmazás) Úgyhogy kíváncsian várom az 1. fejezetet és örülök, hogy ilyen hamar jelentkeztél! <3

    VálaszTörlés
  2. Kiváncsi vagyok mi sül ki belőle eddig jó :D Bár nincs kétségem felőle, hogy ezután is jó lesz :D

    VálaszTörlés
  3. Tetszik a prológus! (: Nagyon örülök neki, hogy ezt kezdted el! Bár ha másikba fogtál volna bele, azt is olvastam volna.. Mindegy; a lényeg, hogy várom az első részt. ^^

    VálaszTörlés
  4. 1.rééééééééészt akarooooooooooooookkk!!! :)))))))))

    VálaszTörlés
  5. Imááááááádom az 1-ső részt villámgyorsan hozd :D

    VálaszTörlés
  6. Mikor jön az első? *-* Imádtam <33 Annyit kérhetek,hogy a beszélgetések uj sorba kezdődjenekígy pl:
    -Huhbvno!-mondta.
    -Jubvnco!.
    Szóval érted xd,mert nem tudtam,hogy most besuél vagy nem:S annyira bocsi,hogy javítgatlak,nem akarom eskü csak egy kérés :( Remélem nem haragszol meg...Ez lett az uj kedvenc blogom :$ Siess a kövivel <333

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm. :)) <3 hát még nem tudom...lehet hogy nem bírom ma megírni. :/ nem haragszom! legközelebb kijavítom! :)

      Törlés
  7. Most akadtam rá erre blogodra, és azonnal megtetszett :D Várom már az elsőt, kíváncsi vagyok, hogyan fognak alakulni a dolgok. :)
    Egyébként elolvastam a Larrys történetedet is, és azt is imádtam <3 Volt amikor szakadtam a röhögéstől, volt hogy elolvadtam, olyan édesek voltak :D
    De a lényeg, hogy siess az elsővel! :$ Xxx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm. :)) örülök,hogy az előző is tetszett. :))

      Törlés
  8. Szia! *kalimpál* Nagyon tetszik a homályos-ködfoszlányos-bárcsak-ne-tettem-volna prológ. :) Izgi történet lesz ;) Amúgy mennyire lennél benne egy linkcserében? Nekem és Hayleynek van egy közös blogunk ami ugyan Narry, de na... mi Bromanceesek tartsunk össze :3
    Itt az oldal: http://summerloveinireland.blogspot.hu/
    Epekedve várom chatben a válaszodat. Ihletben gazdag tavaszi napokat~ :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. Nagyon de nagyon örülök! :D mindjárt írok. amúgy nyugodtan küldhettek blogokat,én is szivesen olvasom mások írását! :D

      Törlés