2013. május 6., hétfő

2. Díjam.

Sziasztok! 
Megkaptam a 2. díjam. :)) Rettentően örültem neki. :) Talán még sem olyan rossz a blogom?! Tudom,hogy rengeteget kések,csak volt egy kis bizonytalanságom a folytatást illetően. :/ De megígérem,hogy folytatom! :))   
Sokat jelentetek nekem,és ha csak néhányan olvassátok is,nekem már az is elég. :) Szóval ígérem,hogy még ma hozom az új részt! :)) xo(Gabii) 
Szab
Szabályok:

a)másold ki a szöveget a blogról és tedd ki a tiédre,a képet is!
b)válaszolj a kérdésekre!
c)írj tíz dolgot magadról!
d)küldd tovább min. 3 embernek!


1.Mi a kedvenc színed? A zöld és a piros. 

2.Mi a kedvenc kajád és italod? A kedvenc kajám, talán a gyros,kedvenc italom a tea, a Coca Cola és a Pepsi. 
3.Kedvenc tantárgyad?Angol,Tesi
4.Kedvenc évszakod?Tavasz,Tél

5.Melyik hírességgel járnál? Cara Delevingne,Selena Gomez, és még van néhány..
6.Ki a kedvenced az 1D-ből? Miért pont ő?A kedvencem Louis(egyébként mindegyikőjükért oda meg vissza vagyok) azért ő,mert annyira vicces,és hülye. :D meg van egyszerűen kisugárzása. 
7.Miért írsz blogot?Mert...így könnyebben ki tudom magam fejezni,könnyebben megtalálom magam. 

8.Mióta blogolsz? Februárban kezdtem. :D
9.Mit éreznél,ha valaki azt mondaná a történetedből, könyvet szeretne készíteni?Rettenetesen boldog lennék,majd ki ugranék a bőrömből...de annyira nem vagyok jó,hogy bármikor könyv szülessen ebből. :D
10.Van testvéred?Van, egy húgom.



Akiknek Küldöm:
Remélem nem baj,hogy több lett. :D 

10 dolog magamról:
1:London az álomvárosom(kinek nem?!)
2:Szeretek olvasni. :D
3:SZERETEM Taylor Swiftet. :D
4: Van 1 hörcsögöm,Lara Croft. :D
5:A kutyám neve Cara. :D
6:Imádom Aguilera-t. *-*
7:Kevés barátom van. :/
8: Kedvenc színészem Tom Cruise :D
9: Cameron Diaz függő vagyok. *-*
10: Allergiás vagyok a málnára. :/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése