2013. június 10., hétfő

3. Díjam

Wehey!
Sziasztok. :) Újabb díjat kaptam,amit nagyon köszönök Teddy *-* -nek. Igazán sokat jelent! :)) És ezek miatt gondolom azt,hogy érdemes folytatnom,hiszen nem lehet olyan rossz a blogom,ha 3 díjat kaptam. :3 Tudom,hogy az eleje nemtúl izgalmas,de ígérem,hogy nemsoká jön az izgalom,dráma,és természetesen Ziall!:)) Új rész pedig még ma jön! :) xo(Gabii) 

1. Mindenkinek 11 dolgot kell mondania magáról.
2. A jelölő minden kérdésére válaszolni kell!
3. 11 kérdést kell feltenni a jelölteknek!
4. 11 embert kell megjelölni.

1.Mindenkinek 11 dolgot kell mondania magáról!

1: Imádok zenét hallgatni,és nálam nemszámít,hogy ki az énekes,ha tetszik a szám akkor bármeddig eltudom hallgatni. :D

2: Szeretem Taylor Swiftet,sokat segít a zenéje,ha rossz passzban vagyok. :)

3: A legnagyobb álmom jelenleg London,és tenni is fogok azért,hogy megvalósítsam. :)

4: A családban összesen 4 kutya van. :D nem szeretem őket,mert  2 bent alszik,és folyton felköltenek. -.-

5: A tesóm macskáját húsgombóc-nak hívják. :D xd

6: Szeretnék megtanulni franciául,de előtte persze angolul. :)

7: Régen szerettem rajzolni,de már abbahagytam mert nemtudok. xd

8: Szeretnék tetoválást,és olyat aminek van is jelentése. :D

9: 15 vagyok,de állítólag idősebbnek nézek ki. :)

10:  Jövőre tuti eljutok egy 1D koncertre! :D

11: Az alkonyat(könyv) trilógia adta az alapötletet a blogomhoz. :)


2.A jelölő minden kérdésére válaszolni kell!


1.Ki a kedvenc íród?

Stephenie Meyer,Suzanne Collins. :)

2.Milyen könyvet olvastál utoljára?

Frank Schatzing:Raj :)

3.Mi a kedvenc részed a saját blogodon?

Amikor Niall-nál agydaganatot diagnosztizálnak (ez kicsit morbid) 

4.Olvasod a blogom?(egoista közvélemyén-kutatás :D)


Persze. :D És nagyon tetszik. :)

5.Milyen blogokat olvasol?

Főként Larry-t,meg persze bromance-ket. :) 

6.Kedvenc Bromance?

Larry! :D

7.Mit gondolsz a Little Mixről?

Meghallgatom  a számaikat,de nemvagyok kifejezetten a rajongójuk. :)

8.Ki az aki inspirál?

One Direction,London,és a zene is tud inspirálni. :)

9.Szereted Adam Lambert-et?

Van egy-két száma amit meghallgatok,de annyira azért nem szeretem. :/


10.Melyik a kedvenc zenéd?Milyen stílus?

1D,Taylor,Aguilera,Lana,Rihanna. :) Amit ők képviselnek,olyan stílust szeretek. :D De szeretem a rock-ot is,meg az R&B-t. :)

11.Kedvenc filmed?

Másnaposok 3. :D Szerintem nagyon jó lett. :D 

3.11 kérdést kell feltenni a jelölteknek!

1: Kedvenc színész/nő? 
2: Facebook vagy Twitter?
3: Hamburger vagy Pizza? :3
4: Mi adta az alapötletet a blogodhoz? 
5: Legnagyobb álmod?
6: Hogy képzeled el magad 10 év múlva?
7: Szeretnél híres lenni? :3
8: Elszoktad olvasni a kötelezőket? 
9: Szereted a Paramore-t?
10: Példakép?
11: Kedvenc tantárgy? 


4.11 embert kell megjelölni! Nemtudom lesz-e annyi,de megpróbálom. :)













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése