2013. június 24., hétfő

Bloglovin.

Sziasztok!
Elég későn jelentkezem,és tudom,hogy részt vártatok...de nem azt hoztam. :/ De csak,hogy kicsit örüljetek is, legkésőbb holnap este hozom az újat! :) Extra hosszú lesz! :)) Nos,itt van ez a bloglovin. Szerintem  én vagyok az utolsó blogger akihez ez eljutott. :D De mivel minden oldalon látom kirakva,ezért kötelességemnek érzem,hogy én is írjak róla. :) Nem igazán vagyok még jártas ebben az új cuccban,sőt nem is nagyon használtam még,ezért inkább nem okoskodok! :D Itt egy link,ezen mindent megtaláltok,és kérlek olvassátok el! :) Nem akartam ugyanazt leírni,mikor mindenhol csak ezt látom. :D http://narry-wtlo.blogspot.hu/2013/06/bloglovin.html Szóval itt a link,olvassátok el...és kövessétek be a blogom! Előre is köszönöm! :) xo(Gabii)


2 megjegyzés:

  1. mikor hozol végre kövit? megöszülök már... és a z nem áll jól a szőkén!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nyugalom ma hozom! :) mivel mára ígértem,ezért hozom! :)De csak egy Niall szemszöggel tudok szolgálni,ami viszont extra hosszú lett! :) Szóval csak egy fél fejezettel... :/

      Törlés