2013. július 3., szerda

5. Díjam

Sziasztok!
Újabb díjat kaptam! Nemtudom,hogy ezt szabad-e,de visszakaptam 

♥♥♥ManyóóÓ♥-tól a díjat! Köszönöm neki! :))


Ui: Az az igazság,hogy nehezen haladok a résszel(ihlet hiány),de ígérem,hogy a héten megírom! :) xo(Gabii)

Szabályok:
1. Írj magadról 11 dolgot!
2.  válaszolj11 kérdésre!
3.  Írj 11 kérdést!
11 dolog: (már lassan nem birok mit írni)
1:Most szeptemberben kezdem a kilencediket.(gimi első)
2:Nincs akaraterőm. :/
3: Pedig az most kéne!
4: Ezért kések annyit a részekkel,mert mindig ráhagyom.
5: ˝majd holnap megírom˝-szöveggel mentem magam.
6: meg néha nincs ihletem se.
7: mint ennél a résznél
8:nem birom kitalálni,hogy mi legyen a képességük. :/
9: semmilyen (pók,kígyó,gyík) dolgoktól nem félek! :D
10: csak a darazsaktól/méhektől,de azoktól nagyon! :/
11: allergiás vagyok a tengerimalac szőrre. :/ (pedig régen tartottam is)

Válaszok a kérdésekre!

1:Vélemény Harry szólójáról? (Don't Let Me Go) -Nekem tetszik! :) Szerintem szólistaként is megállná a helyét! :D 

2: Ki a példaképed? -Justin Timberlake,Harry Styles.

3: Kedvenc zeneszám?-Rengeteg van! :D nem sorolom fel,inkább leírom,azokat akiket hallgatok,mert nekik szinte mindegyik számukat imádom! (1D,Paramore,J.lo,Timberlake,Rihanna,Aguilera,Olly Murs,Miley,Lana)

4: Hiszel valami babonában? (Péntek 13,fekete macska, a bűvös hármas...nem tudok többet. xd) 
-Nemigazán. Talán a  Bermuda háromszögben(már ha az babona. xd)

5: Milyen tetoválásokat/test-ékszereket szeretnél és hová? -Hát ezt sem sorolnám fel,mert rengeteg tetkót szeretnék!+fülbevaló. tehát kicsit olyan Zayn-es külsőt! :D

6: Ha szeretnél tetkót stb. mi a jelentésük? (A legtöbb jelentés miatt kerül rá az emberre...) :) - Hát főként idézeteket,amik tényleg jelentenek nekem valamit! pl: forever young,the sky is the limit,stay strong,never give up,dalszöveg részletek,egy bagoly,és toll(bölcsesség jele) :)) 

7: Ismerted valamelyik fiút a '10-es X-factor előtt? (Kit?) -Nem. Egyiküket se ismertem.

8: Milyen színű a szobád fala? -Kék(mint gondolom minden átlagos fiúnak) egyébként az 50db posztertől nemigazán látszik. :D

9: Milyen márkájú telefonod van? (közvélemény-kutatás Andrea barátnőm miatt) -Sony. :D (ennyi elég?)

10: Melyik a kedvenc tengerparti városod? -Los Angeles,azon belül Malibu! :D De Rio-t is imádom!

11: Energiaital vagy kávé/cappucino ilyesmi? -Nem szoktam ilyeneket inni! Energiaitalt főleg nem! Max. cappucino-t. :)

11 kérdés:
 1: Hány éves vagy? :D hülye kérdés)
 2: Kedvenc könyved?
 3: Vámpíros dolgokkal hogy állsz? :D
 4: Vígjáték vagy dráma?
 5: Szeretsz énekelni?
 6: Álmaid munkája? :D
 7: Pizza vs. Hamburger?
 8: Kedvenc idézet?
 9: Vallásos vagy? (az a rendesen templomba járó?)
 10: Kedvenc sorozat?
 11: Szerinted Jennifer Lopez botoxol? (csak azért kérdem,mert 44 éves,de én  simán 25nek néztem. xd)

Tovább Küldöm:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése