2013. július 3., szerda

4. Díjam.

Sziasztok!
Megkaptam a negyedik díjamat is! :)) Jézus...ez már a negyedik?! :O Nagyon köszönöm Zsoo.*-nak! :)) 
Új rész valamikor a héten! :) Ha minden jól megy megírom a 8/2-őt,és talán feltudok rakni egy egész 9. részt! :) xo(Gabii)

ui:bealudtam este a laptop fölött,szóval azért rakom most ki. XD. (jellemző rám)

Szabályok:
1. Írj magadról 11 dolgot!
2.  válaszolj11 kérdésre!
3.  Írj 11 kérdést!
4. Küld tovább a díjat!

11 dolog rólam: 

1: mindjárt éjfél,de még ezt csinálom.

2: nem vagyok álmos. 

3: Szokásommá vált sokáig fent maradni,és blogot írni.

4: Kávé nélkül bírom eddig!

5: Másnap viszont délig fel se birok kelni.

6: A nyaram roppant unalmas lesz.

7: Nem cigizek,és nem piálok

8: Meglepő egy 15 évestől,igaz?

9: Szeretnék tetoválásokat.

10: Nagyon sokat. (30-40 minimum)

11: Justin Timberlake és Harry Styles a példaképem.

Válaszok:

 1:Miért éppen bromance-ot írsz?-mert imádom a bromance-ket,és szerintem nem sokan lennének arra kíváncsiak,hogy hogyan jövök össze Cara Delevingne-vel. :D

2. Honnan jött az ihlet? -Ihlet talán maga a Ziall bromance-ből. :D alapötlet pedig az Alkonyatból.

3. Nem félsz a véleményektől? -Dehogynem. Talán ezért késnek annyit a részek,mert várom,hogy írjanak. :/

4. Kedvenc állatod? -BÁÁÁLNA. *-*

5. Szoknya vagy nadrág?-Persze,hogy nadrág! :D

6. Szoktál sminkelni?-Nemszokásom,mivel fiú vagyok! :D

7. Fejhallgató vagy füles? -Füles.

8. Kedvenc számod? -Ha szerencseszámra gondolsz,akkor 32.

9. Kedvenc zenész/banda? -Banda: One Direction,Paramore.

10. Kedvenc dalszövegíró? -umm...talán Ed Sheeran.

11. Láttad már az Így neveld a sárkányod c. filmet? -Nem.

11 Kérdés:
 1: Mi inspirál?
 2: Álomváros?
 3: Kedvenc filmed?
 4: Szereted a Jóbarátok c. sorozatot?
 5: Tervek nyárra?
 6: Van háziállatod?
 7: Inspiráció a bloghoz?
 8: Kedvenc blogod?
 9: Larry Stylinson?(mit gondolsz róla)
 10: Selena Gomez vagy Miley Cyrus?
 11: Niam vagy Ziall? 

Küldöm:  http://nosound-larrystylinson.blogspot.hu/





5 megjegyzés:

  1. Uramisten! *--*
    Nagyon szépen köszönöm. Ma új rész lesz nálam. Hamarosan aktiválom. De édes vagy :)) Olyan jókat nevettem a sminkes/szoknyás válaszaidon. xdd :'D <3 Puszi. Mellie* :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. One thing. Nem igazán tudom ilyet lehet -e, de engem nem érdekel különösebben. Szeretek lázadni (hahha): http://nosound-larrystylinson.blogspot.hu/p/awards.html :)) Megérdemled. Szeretem olvasgatni a munkáidat, pusztán kommentelni vagyok nagyon lusta. :$ :)) <3 xx

      Törlés
    2. Nagyon szivesen! :)) Én sem tudom,hogy ez legális-e,de azért köszönöm! :D <3 és én is ugyanígy vagyok a blogokkal,szóval attól mert nem kommentelek,még olvasom a blogod...és egyszerűen imádom! :))

      Törlés
  2. Válaszok
    1. szivesen! :)) megérdemled,imádom a blogodat! <3

      Törlés